ΕΙΜΑΙ ΚΩΦΟΣ…Ε ΚΑΙ;

Είμαι κωφός συστήνεται κανείς, ο οποίος δεν έχει τη δυνατότητα να ακούσει όλα αυτά που θα μπορούσε να ακούσει ένας ακουόντας…Δεν μπορώ να ακούσω όπως εσύ…Δεν εκούω τον ήχο της βροχής όταν πέφτει, το θρόισμα των φύλλων, τον ήχο της φωνής μου, τη μουσική και τόσα άλλα όπως εσύ! Είμαι κωφός,όμως έχω σώμα και ψυχή όπως κι εσύ που ακούς! Μπορεί να μην ακούω με τα αυτιά, αλλά ακούω με την ψυχή μου εγώ! Αυτή με οδηγεί τις πιο πολλές φορές στα μονοπάτια της ακοής…Δεν ακούω, αλλά νιώθω…Νιώθω την ένταση του ήχου,νιώθω την οργή σου όταν τη βλέπω να διαγράφεται στο πρόσωπό σου, νιώθω την αγάπη και τον πόνο,όπως ακριβώς κι εσύ! Τα πάντα γύρω μου κινούνται με πιο αργούς ρυθμούς από τους δικού σου, όμως ποιος είπε ότι οι ρυθμοί του δικού σου κόσμου είναι πιο σωστοί από αυτούς του δικού μου; Θέλω να με αντιμετωπίζεις ως ίσο προς ίσο και όχι σαν ένα ον παράξενο! Μπορώ να κάνω τα ίδια πράγματα που μπορείς να κάνεις κι εσύ , απλώς μου λείπει η ακοή!Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μένω στο περιθώριο ή να αντιμετωπίζομαι με διαφορετικό τρόπο απ’ότι εσύ φίλε μου; Εγώ λοιπόν που είμαι κωφός, σου λέω ότι μέσα από τους δικούς μου ήχους, μέσα από τον ήχο της σιωπής, μπορείς να ανακαλύψεις έναν καινούριο κόσμο, που ποτέ δεν μπορούσες να φανταστείς ότι υπήρχε,γιατί εσύ δεν επεδίωξες ποτέ να τον μάθεις…

Σχολιάστε

