ΓΙΑ ΜΕΝΑ…

Είμαι Φιλόλογος,έχω ασχοληθεί με τη νοηματική γλώσσα,έχω κάνει αρκετές σπουδές στην ειδική αγωγή και την εκπαιδευτική ψυχολογία και ασχολούμαι συνέχεια με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ή ειδικές ανάγκες!!Με απασχολούν πολύ οι άνθρωποι με ιδιαιτερότητες και προσπαθώ να προσφέρω όσο μπορώ για την καλύτερη δυνατή αντιμετώπισή τους! Ως Φιλόλογος πιστεύω ότι είναι αρκετά χρήσιμο να γνωρίζεις τη γλώσσα και τον κόσμο ανθρώπων όπως είναι οι κωφοι και ως ειδική παιδαγωγός να γνωρίζεις τι σημαίνει έχω ή συναναστρέφομαι με ανθρώπους που εντάσσονται στους κόλπους της ειδικής αγωγής,γιατί παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον και σου διδάσκει πολλά που ως»φυσιολογικός» ποτέ δεν πίστευες!Επιπλέον,απλώνοντας το χέρι στα άτομα με ειδικές ανάγκες προσφέρουμε αυτόματα μια ζεστή αγκαλιά γι’αυτά και τις οικογένειές τους,οι οποίες έχουν ανάγκη τόσο πολύ από στήριξη!Προσωπικά έχω διδαχθεί πολλά από αυτά τα άτομα και ποτέ δε θα πάψω να αγωνίζομαι γι’αυτά και την αποδοχή τους από την κοινωνία!!Μ’αρέσουν πολύ τα βιβλία καθώς ακόμα και το τέννις!

11 Σχόλια (+add yours?)

  1. ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    Οκτ. 10, 2010 @ 14:04:59

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΟΙ ΚΩΦΟΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΟΥΜΕ.

    Απάντηση

  2. maria
    Ιον. 21, 2011 @ 20:01:44

    Καλησπέρα και από μένα!!!Είμαι νηπιαγωγός και ασχολούμαι και γω με την ειδική αγωγή…Κάνω και γω επίσης μαθήματα νοηματικής και είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον..!!!
    Αν και είμαστε λίγοι που ασχολούμαστε με αυτό το κομμάτι τουλάχιστον το κάνουμε με τη ψυχή μας….

    Απάντηση

    • nohmatikh
      Αυγ. 18, 2011 @ 19:09:49

      Συγγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση Μαρία!Χαίρομαι πολύ να ακούω συναδέλφους να μιλάνε έτσι και να έχουν μεράκι και αγάπη γι’αυτό το αντικείμενο!!Ας βάλουμε όλοι ο καθένας το δικό του λιθαράκι!!

      Απάντηση

  3. Ιφιγένεια
    Νοέ. 29, 2011 @ 10:08:50

    Καλησπέρα και από εμένα! Είμαι Φιλόλογος και τελειώνω το μεταπτυχιακό μου που σχετίζεται με την ειδική αγωγή και η εργασία μου με την κώφωση. Θα ήθελα αν αυτό ήταν δυνατόν, τις γνώσεις σας και τις απόψεις σας σχετικά με αυτό το θέμα. Ευχαριστώ πολύ.

    Απάντηση

    • nohmatikh
      Νοέ. 29, 2011 @ 10:16:10

      Ιφιγένεια καλημέρα!Χαίρομαι πολύ που άνοιξες το θέμα της κώφωσης!Έχω μέσα στο μπλογκ αν ψάξεις κάποια θέματα που αφορούν την κώφωση,αλλά θα ξαναγράψω κάποια πράγματα,γιατί είναι επίσης ένα πολύ σημαντικό θέμα που αφορά την ειδική αγωγή!

      Απάντηση

  4. Ιφιγένεια
    Νοέ. 29, 2011 @ 10:28:04

    Ευχαριστώ πολύ. Συγκεκριμένα η εργασία μου θα αφορά τις σχέσεις κωφών ακουόντων από την πλευρά όμως των κωφών ατόμων. Μέσα από το σωματείο μπορώ να έρθω σε επαφή με άτομα και επειδή γνωρίζω τη νοηματική θα πάρω συνεντεύξεις με τη μορφή βιντεοσκόπησης. Το μόνο που με δυσκολεύει είναι η ελλιπής βιβλιογραφία που έχω βρει. Θα ψάξω ανάμεσα στα θέματα.

    Απάντηση

  5. nohmatikh
    Νοέ. 29, 2011 @ 11:00:08

    Μπορείς ακόμα να μπεις στη σελίδα μου:https://www.facebook.com/pages/%CE%95%CE%99%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%91%CE%93%CE%A9%CE%93%CE%97-%CE%9A%CE%91%CE%99-%CE%9C%CE%91%CE%98%CE%97%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%9A%CE%95%CE%A3-%CE%94%CE%A5%CE%A3%CE%9A%CE%9F%CE%9B%CE%99%CE%95%CE%A3/299275893421086
    όπου κατά διαστήματα δημοσιεύω κάποια βιντεάκια για κωφούς!Αν χρειαστείς επίσης και άλλο υλικό μπορείς να μου στείλεις το mail σου για να σου στείλω,γιατί έχω κάποια πράγματα!Το mail μου είναι:melekouni24@hotmail.com

    Απάντηση

  6. Ελένη Λόππα, φιλόλογος/συγγραφέας
    Ιον. 09, 2013 @ 08:25:43

    Συγχαρητήρια θερμά για τη μέθοδο διασκαλίας και την τρυφερότητα με την οποία αντιμετωπίζετε αυτά τα παιδιά.

    Απάντηση

    • nohmatikh
      Ιον. 09, 2013 @ 08:41:32

      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!Για εμένα τα σχόλια σας αυτά είναι η καλύτερη ώθηση, προκειμένου να συνεχίσω να προσπαθώ!

      Απάντηση

  7. Πόπη Κερασιώτη
    Φεβ. 03, 2014 @ 19:29:58

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ. ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ.

    Απάντηση

Αφήστε απάντηση στον/στην nohmatikh Ακύρωση απάντησης